الحق که من منافق خوبی نبودم؟!


سرنوشتمان چنین بود مابادنیاامدیم دنیابامانیامد

قانون توتنهایی من است وتنهایی من قانون عشق

حرفت قبول، لايق خوبي نبوده ام
وقتي بدم، موافق خوبي نبوده ام

 

عذراي پاک دامن اشعار آبي ام
من را ببخش، وامق خوبي نبوده ام

 

فهميدي اين که خنده تلخم تصنعي است؟
الحق که من منافق خوبي نبوده ام!

 

هر چه نگاه مي کنم اين روزها به خويش
جز شانه هاي هق هق خوبي نبوده ام

 

اين بادها به کهنگي ام طعنه مي زنند
من بادبان قايق خوبي نبوده ام

 

من هيچ وقت شاعر خوبي نمي شوم!
من هيچ وقت خالق خوبي نبوده ام!

 

فهميدم اين که فلسفه من شکستن است
هرگز دچار منطق خوبي نبوده ام

 

حرفت قبول، هرچه که گفتي قبول، آه
اما نگو که عاشق خوبي نبوده ام! 

 

امیر مرزبان

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 5 بهمن 1391برچسب:,ساعت 4:37 PM توسط ادم وحوا| |


Power By: LoxBlog.Com